loading...
همه ی برنامه های مورد شما در یور دانلود
پویا د. بازدید : 58 جمعه 20 مرداد 1391 نظرات (0)
دانلود Compressor Repair v2.2.5 MacOSX - نرم افزار ترمیم فایل های فشرده برای مک


اگر از نرم افزار Final Cut استفاده کرده باشید حتما با نرم افزار Compressor آن آشنا خواهید بود. این نرم افزار فایل های حجمی که به وسیله نرم افزار Final cut خروجی داده می شود را فشرده کرده تا بتوان آن را در یک دیسک DVD و یا CD قرار داد. حال بعضی وقت ها ممکن است در هنگام عمل فشرده سازی این فایل ها دچار آسیب شده و با مشکل مواجه شوند. انجام دوباره عمل فشرده سازی زمان زیادی سپری کرده و خود یک ضرر به حساب می آید . نرم افزار Compressor Repair این امکان را به شما می دهد که فایل هایی که دوچار آسیب شده اند را با حداقل زمان ممکن ترمیم کرده و در وقت خود صرفه جویی کنید.

پویا د. بازدید : 66 جمعه 20 مرداد 1391 نظرات (0)
دانلود MetaProducts AutoDialogs v2.7.0.184 - نرم افزار دسترسی سریع به فایل ها و فولدرها

اگر بر روی سیستم خود پوشه های زیادی دارید و برای دسترسی به پوشه ی مورد نظر خود وقت زیادی را صرف کرده و باید فولدرهای مختلف زیادی را باز کنید تا به فولدر مورد نظر خود برسید، می توانید با استفاده از نرم افزار AutoDialogs، این مشکل خود را حل کنید. این نرم افزار یک برنامه ی ویندوزی است که برای دسترسی سریع به فولدرهای از پیش تعیین شده توسط شما طراحی شده است. به کمک این نرم افزار می توانید گزینه ای را به منوی کلیک راست خود اضافه کرده و به راحتی فولدر مورد نظر خود را باز کنید، به این ترتیب به جای 10 ها کلیک موس، تنها با دو کلیک موس به پوشه ی مورد نظر خود منتقل می شوید.

پویا د. بازدید : 46 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)
دانلود LINE - نرم افزار موبایل برقراری تماس و ارسال پیامک رایگان
                                                                              
 

LINE نرم افزار گوشی های تلفن همراه است که به شما اجازه می دهد تا در هر جای دنیا با دوستان خود که LINE بر روی گوشی آن ها نصب شده است تماس تلفنی و یا اس ام اس رایگان ارسال کنید. هنگام استفاده از LINE، تماس تلفنی شما به هر کاربر LINE دیگر آزاد است و کیفیت صدا خیلی بهتر از تماس های عادی (GSM) می باشد. شما می توانید با هر کاربر LINE، در هر نقطه از جهان و به صورت کاملاً رایگان تماس برقرار کنید. همه ویژگی های این برنامه 100 ٪ رایگان است.

پویا د. بازدید : 54 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)
دانلود Google Earth v.2.2.7373 MacOSX - نرم افزار جستجو و مشاهده نقاط کره زمین برای مک

 

توسط نرم افزار Google Earth شما قادر به جستجوی: تصویر، نقشه و اطلاعات جغرافیایی از سرتاسر جهان هستید.
شما قادر خواهید بود فقط با Type کردن نام منطقه ی مورد نظر به جزئیات آن با Zoom کاملاً مستقیم دسترسی داشته باشید. از توانایی های دیگر این نرم افزار می توان به جست و جوی اختصاصی: مدارس، پارک ها، Restaurant ها و همچنین Hotel ها اشاره کرد.
یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار می توان به تغییر موقعیت های جذاب آن، آن هم به صورت 3D و همچنین Save و Share آن اشاره کرد. در کل باید گفت با وجود نرم افزارهای مشابه تا به حال چنین نرم افزاری به این قدرت تولید نشده است.

پویا د. بازدید : 31 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)
دانلود Ambiera WebsitePainter Professional v2.1.0 - نرم افزار طراحی آسان وب سایت های حرفه ای

WebsitePainter یک نرم افزار فوق العاده برای طراحی آسان وب سایت است. استفاده از این نرم افزار ایجاد وب سایت های HTML را به صورت بصری و بدون نیاز به داشتن دانش در حال توسعه ی وب ممکن خواهد کرد. بدون نیاز به حتی یک خط کدنویسی و تنها با چند کلیک ساده موس، می توانید صفحات وب را با عناصر مختلف مانند دکمه های وب۲، عناصر دورگرد، جلوه های شناور و زنده، متن و عکس ایجاد کنید. این نرم افزار شامل مجموعه ی متنوعی از قالب های وب از پیش ساخته شده می باشد و از استاندارهای مهم وب مانند HTML, CSS, PHP و ASP پشتیبانی می کند. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که کاربران تمامی اشیاء مورد نیاز خود برای طراحی وب سایت های مدرن را در اختیار داشته باشند. همچنین با استفاده از WebsitePainter می توانید اسلایدشوهای زیبا با افکت های زنده بسازید. ساخت اسلایدشو از داده های پویا و همچنین گنجاندن دکمه هایی برای کنترل اسلایدشو توسط کاربر، بدون کدنویسی و دانش فنی و به زبان HTML انجام خواهد شد. قابلیت کلیدی دیگری که در این نرم افزار وجود دارد این است که از زبان فارسی پشتیبانی می کند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از کارکرد یور دانلود راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 273
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 89
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 219
  • بازدید ماه : 622
  • بازدید سال : 3,365
  • بازدید کلی : 20,564