loading...
همه ی برنامه های مورد شما در یور دانلود
پویا د. بازدید : 33 سه شنبه 01 خرداد 1403 نظرات (0)

FIFA 12 UEFA ERUO 2012 DLC نام بسته الحاقی است که شرکت EA برای بازی FIFA 12 ارائه کرده است.این بسته مسابقات جام ملت های اروپا را به بازی می افزاید و شامل 53 ملیت یوفا و همچنین 8 استادیوم رسمی این جام را شامل می شود.داستان های سناریو جام جهانی ۲۰۱۰ افریقا در این بازی ادامه پیدا می کند وگیمرها باید سعی کنند تا با کسب قهرمانی خود و تمام نمودن حالت های مختلفبازی ، دست به سناریوهای بیشتری پیدا کنند.

FIFA 12 نسل جدیدی از سری بازی های خود را به نمایش می گذارد. در این نسخه گیم پلی، زمین مسابقه، بازیکنان، استادیوم و... به ظور کلی تغییرات اساسی داشته اند و این گونه می توان برداشت کرد که فیفا در حال کنار زدن رقیب سرسخت خود PES است!استفاده از یک موتور فیزیکی جدید در بازی به واقع گرایانه بودن بازی بسیار کمک کرده که این خصوصیت یک پیشرفت قابل توجه و فوق العاده حرفه ای محسوب می شود. لمس بهتر توپ با پای بازیکنان، انجام تاکتیک های بسیار واقعی و زیبا، تغییر رویکرد به دفاع، هوش مصنوعی فوق العاده بالا و دقیق که مناطقی از بدن بازیکن که در طول بازی مصدوم شده رو پیگیری خواهد کرد و اگر از بازیکنی بیش از حد استفاده شود ممکن است هوش مصنوعی بازی تشخیص دهد که بازیکن خسته است و حتی در حالی که صاحب توپ نیست مصدوم شود (مخصوصاً در اواخر بازی)!
پویا د. بازدید : 31 سه شنبه 01 خرداد 1403 نظرات (0)
دانلود Internet Download Manager v6.11 Build 5 - نرم افزار مدیریت دانلود انواع فایل ها
(91/2/7) تغییرات:

نسخه ی 12 قرار گرفت و  کرک جدید جایگزین شد!

نرم افزارInternet Download Manager معروف به IDM با بیش از هزاران کاربر ثبت شده در سراسر جهان یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود فایل از اینترنت می باشد. IDM سرعت دانلود را تا %500 افزایش می دهد و بر خلاف دیگر نرم افزار های مشابه که قبل از شروع عملیات دانلود فایل ها را تکه تکه می کنند این نرم افزار در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت File ها را تکه تکه کرده و دانلود هر قسمت به طور جداگانه انجام می کند. این عمل باعث افزایش سرعت دانلود و دریافت File ها خواهد شد. همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید شما از طریق این برنامه می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید.
پویا د. بازدید : 53 سه شنبه 01 خرداد 1403 نظرات (0)
دانلود Angry Birds Rio - بازی موبایل پرندگان عصبانی ریو

(91/2/7) تغییرات:

جایگزین شدن نسخه جدید 1.4.4 برای سیستم عامل Android

چه اتفاقی خواهد افتاد وقتی که پرندگان مورد علاقه همه به قفس می افتند و به ریو برده می شوند؟ آن ها بسیار عصبانی هستند!
در سری جدید پرندگان عصبانی نسخه ریو، پرندگان عصبانی اصلی ربوده شده اند و به شهر جادویی ریودوژانیرو فرستاده شده اند، جایی که آن ها تمام تلاش خود را می کنند که نه تنها از دست شکارچیان پرندگان فرار کنند بلکه اقدام به نجات دوستان پرنده خود و همچنین جواهرات دزدیده شده - دو طوطی دم بلند آمریکای جنوبی نادر نیز می کنند.

پویا د. بازدید : 46 سه شنبه 01 خرداد 1403 نظرات (0)
دانلود Angry Birds Space - بازی موبایل پرندگان خشمگین در فضا

(91/2/7) تغییرات:

جایگزین شدن نسخه جدید 1.1.0 همراه ۱۰ مرحله برای سیستم عامل iOS و نسخه جدید Modded/Danger Zone Unlocked 1.1.0 برای اندروید

پس از ربوده شدن تخم پرندگان توسط پنجه غول، پرندگان عصبانی آن را تا چاله دنبال کرده و ناگهان خود را در یک کهکشان جدید و عجیب غریب که توسط خوک های فضایی احاطه شده است در حالت شناور میبینند. خوشبختانه پرندگان عصبانی دارای قدرت فوق العاده ای در خود هستند و ...

پویا د. بازدید : 37 سه شنبه 01 خرداد 1403 نظرات (0)
دانلود Microsoft Security Essentials v2.1.116.0 - نرم افزار امنیتی مایکروسافت
تغییرات 91/2/7:
قرار گرفتن ورژن جدید(4)

یکی از مشکلات کاربران کامپیوتری در استفاده از آنتی ویروس ها حجم بالای آن ها می باشد که باعث پایین آمدن سرعت سیستم آن ها می شود، و اما شرکت مایکرسافت این مشکل کاربران را با ارائه ی آنتی ویروسی بسیار کم حجم و در عین حال کاملاً کاربردی، برطرف ساخته است.
پویا د. بازدید : 37 سه شنبه 01 خرداد 1403 نظرات (0)
دانلود Mozilla Firefox v12.0 - نرم افزار مرورگر اینترنت فایرفاکس
Firefox محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.

بعضی از امكانات این مرورگر قدرتمند عبارتند از:
توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

تعداد صفحات : 35

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از کارکرد یور دانلود راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 273
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 94
  • بازدید ماه : 809
  • بازدید سال : 3,552
  • بازدید کلی : 20,751