loading...
همه ی برنامه های مورد شما در یور دانلود
پویا د. بازدید : 43 سه شنبه 01 خرداد 1403 نظرات (0)
دانلود Hitman: Sniper Challenge - بازی هیتمن: تیر انداز در خفا
(91/5/15) تغییرات:

Crack موجود در بازی از کار افتاده است لطفا تا ارائه Crack Fix منتظر بمانید

اگر از علاقمندان به بازیهای اکشن باشید حتما با سری محبوب هیتمن آشناهستید . هیتمن را میتوان یکی از پرطرفدارترین بازیها در ژانر اکشن دانست که سالهای زیادی است که جای خود را میان گیمرها باز کرده و تا کنون چندیننسخه آن با فروش بسیار بالایی در دنیا مواجه شده است .این عنوان جدید با نام  Hitman: Sniper Challenge ارائه شده است .در این بازی همانطور که از نام آن پیداست Sniper یا تفنگ تک تیر اندازدوربین دار هیتمن حرف اول را میزند و باید سعی کنید همراه آن دشمنان رانابود کنید و ماموریتهای مختلف خود را به پایان برسانید .این بازی در اختیاری کسانی که بازی Hitman: Absolution را از GameStop پیش خرید کنند، قرار می گیرد در واقع می توان گفت این بازی یک دموی قابل بازی از بازی Hitman: Absolution می باشد.

پویا د. بازدید : 45 سه شنبه 01 خرداد 1403 نظرات (0)
دانلود Orcs Must Die 2 - بازی اوراک باید بمیرد 2

یکی از بهترین بازی های کامپیوتری که به تازگی منتشر شده است.این بازی توسطشرکت Robot Entertainment طراحی شده است.این بازی دارای سبک اکشن میباشدکه شیوه آن به صورت ۳بعدی و استراتژِیک میباشد.این بازی در تاریخ 9 اکتبر2011 برای کامپیوتر و دیگر کنسولها منتشر شده است و  دارای گرافیک بالا با مراحل زیادی میباشد.شما در این بازی باید با استفاده از شمشیر و وسایلجادویی دیگر از قلعه خود محافظت کنید و نگذارید قلعه به دست بیگانگانسپرده شود پس جهت حفظ قلعه باید با دقت کامل از قلعه محافظت کنید.درست است که شرکت Robot Entertainment تجربه بسار زیادی در زمینه بازی سازی نسبت به دیگر رقباندارد اما این بازی بدون شک یک امتیاز عالی برای این تیم مستعد و رو به رشد محسوب می شود.

پویا د. بازدید : 27 سه شنبه 01 خرداد 1403 نظرات (0)
آپدیت آفلاین آنتی ویروسمک آفی نسخه اینترپرایز

هنوز هم به دلیل ارائه نسخه بدون نیاز به کرک، سریال، Key و ... و نیز راحتی Update‌ و همچنین قدرت در شناسایی انواع ویروس ها و نرم افزارهای مخرب کاربران زیادی از این آنتی ویروس استفاده می کنند.
توجه داشته باشید که نسخه قابل استفاده این آنتی ویروس برای کاربران ایرانی نسخه Enterprise می باشد. چون از شهریور ماه 89 به دلیل مسدود کردن IP های ایرانی از طرف شرکت سازنده امکان آپدیت آنلاین و دریافت فایل آپدیت آفلاین ممکن نیست، تنها راه آپدیت استفاده از فایل های آپدیت آفلاین قرار داده شده می باشد.
پویا د. بازدید : 28 سه شنبه 01 خرداد 1403 نظرات (0)
دانلود Windows 8 Enterprise N x64 RTM - ویندوز 8 نسخه نهایی
(91/5/15) تغییرات:

نسخه ی نهایی که پیش از انتشار رسمی، لو رفته است، بر روی سایت قرار گرفت! این نسخه از ویندوز Enterprise N است و ویژه انتشار در اروپا بوده و فاقد نرم افزار Windows Media Player می باشد همچنین هنوز کرکی برای آن منتشر نشده است.

نسخه نهایی ویندوز ۸ که قرار است در ۵ آبان ماه بصورت رسمی منتشر شود، تنها یک روز پس از ارائه آن به شرکای نرم‌افزاری مایکروسافت به بیرون درز کرد. مایکروسافت همواره نسخه نهایی سیستم‌عامل خود را پیش از انتشار عمومی در اختیار برخی از تولید کنندگان قرار می‌دهد و همیشه چند روز پس از ارائه این نسخه، شاهد انتشار غیر قانونی آن هستیم. حالا نسخه نهایی ویندوز ۸ نیز به بیرون درز کرده است.
اگر شما هم قصد دارید ۲ ماه و نیم قبل از انتشار نسخه نهایی ویندوز ۸ آن را دانلود و بر روی کامپیوتر خود نصب کنید، هم اکنون می توانید آن را از پی سی دانلود دریافت کنید.
ویندوز 8 با تمام نسخه های قبلی سیستم عامل ویندوز که طی 25 سال گذشته عرضه شده اند، متفاوت است. نسخه بعدی سیستم عامل ویندوز با انواع مختلف کامپیوترها کار می کند و به خوبی با ابزارهای مجهز به صفحه های لمسی سازگار می باشد. در ادامه با امکانات جدید این سیستم عامل بیشتر آشنا می شوید.

پویا د. بازدید : 47 سه شنبه 01 خرداد 1403 نظرات (0)
دانلود Doodle Jump - بازی موبایل پرش دودل


هشدار: به شدت اعتیاد آور است! در بازی دودل با کنترل و انجام حرکات زیگزاگ ماهرانه و دقیق دودل این چهارپای عجیب را هدایت می کنید تا بر روی کاغذ شطرنجی بالا و بالاتر رفته، از موانع و سیاه چاله ها جان سالم به در برده، دشمنان پیش رو را با پرتاب بمب هایی که بر روی بینی اش نصب است از بین برده تا در نهایت این سفر پر پرش خود را به اتمام برساند.

پویا د. بازدید : 32 سه شنبه 01 خرداد 1403 نظرات (0)
دانلود Adobe Reader - نرم افزار موبایل مشاهده و خواندن فایل های پی دی اف

(91/5/10) تغییرات:

جایگزین شدن نسخه جدید 10.3.0 برای اندروید

یکی از معروف ترین نرم افزار های شرکت Adobe نرم افزار Adobe Reader می باشد که برای خواندن فایل های PDF بکار می رود. این شرکت نسخه ی جدید موبایل این نرم افزار را منتشر کرده است که با استفاده از آن به راحتی می توانید فایل های PDF را مطالعه کنید.

پویا د. بازدید : 34 سه شنبه 01 خرداد 1403 نظرات (0)
دانلود DEAD TRIGGER - بازی موبایل شلیک مرگبار

ترس همراه با هیجان در بازی جذاب DEAD TRIGGER. زامبی ها دوباره حمله کرده اند و شما باید از جان خود در مقابل آنها دفاع کنید. گرافیک 3D به همراه نورپردازی جذاب، صدای با کیفیت و 3D، ویژگی های شخصیتی جذاب و... از ویژگی های این بازی می باشد.

تعداد صفحات : 35

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از کارکرد یور دانلود راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 273
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 787
  • بازدید سال : 3,530
  • بازدید کلی : 20,729