loading...
همه ی برنامه های مورد شما در یور دانلود
پویا د. بازدید : 45 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود کرک ویندوز 8 - فعال سازی و رفع محدودیت زمانی ویندوز 8

پس از نصب ویندوز 8، مایکروسافت به مدت 30 روز به شما فرصت می دهد تا از ویندوز استفاده کنید و آن را مورد سنجش خود قرار دهید و چنانچه از قابلیت های ویندوز راضی بودید می بایستی نسبت به خرید شماره سریال قانونی اقدام کرده و ویندوز خود را از طریق اینترنت فعال کنید، ولی از آنجایی که بسیاری از کاربران ایرانی ویندوز را به صورت غیر قانونی نصب می کنند و از طرفی هم امکان خرید ویندوز برای بسیاری از کاربران مهیا نیست، کاربران همواره به دنبال رفع این محدودیت زمانی ویندوز 8 هستند.

به دلیل اینکه به تازگی ویندوز 8 منتشر شده است، هنوز کرک 100% مطمئنی برای این ویندوز ارائه نشده است در ادامه این مطلب شما می توانید جدیدترین کرک های عرضه شده جهت رفع محدودیت زمانی ویندوز 8 و نحوه فعال سازی آن را دریافت کنید.

پویا د. بازدید : 55 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود Resident Evil: Degeneration 2008 - انیمیشن اهریمن مقیم: انحطاط

فیلم روایتگر داستان لیون اسکات کندی و کلیر ردفیلد،‌ دو قهرمان قدیمی بازی جذاب رزیدنت اویل هستند که هفت سال بعد از وقایع راکون سیتی دوباره در یکفرودگاه با یک‌دیگر روبرو می‌شوند و باید در مدت 4 ساعت خطر حملهبیوتروریستی به وقوع پیوسته در فرودگاه را خنثی کنند.

پویا د. بازدید : 55 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود کتاب آموزش نصب و پیکربندی سرور لینوکس

سرور های لینوکس را می توان گفت یکی از پرکاربردترین و بهترین گزینه برای بارگذاری وب سایت درحال حاضر می باشد.سیستم عامل لینوکس ویرایش ها و یا توزیع های متعددی دارد یکی از مشهورترین توزیع این سیستم عامل ویرایش سِنت‌اواِس (CentOS) می باشد.

پویا د. بازدید : 40 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود Remo Repair RAR v1.0.0.12 - نرم افزار تعمیر فایل های آسیب دیده ی RAR

از بین رفتن اطلاعات می تواند برای انواع فایل ها رخ دهد، این تخریب ممکن است برای ایمیل ها، اسناد و فایل هایی مانند RAR اتفاق بیفتد. زمانی که یک فایل RAR معیوب شود، این مشکل مانند معیوب شدن یک فایل منفرد نمی باشد زیرا معمولا فایل های متعددی در آرشیوهای RAR وجود دارند که می توانند مجموعه ویدئو، عکس یا پایگاه های داده بزرگی باشند.
یک فایل RAR می تواند توسط نرم افزاری مانند WinRAR ساخته شود، یکی از بیشترین استفاده های این نوع فایل برای ذخیره سازی نسخه پشتیبان اطلاعات مهم به صورت فشرده شده در فضاهای ذخیره سازی به علت کمبود فضا می باشد. صدمه دیدن یا معیوب شده چنین فایل هایی برای کسانی که اطلاعات مهمی در آنها ذخیره کرده اند، می تواند باعث دردسر بزرگی برای افراد شود. نرم افزاری مانند Remo Repair RAR می تواند در چنین موقیعت هایی مورد استفاده قرار گیرد. با استفاده از این نرم افزار قدرتمند می توانید فایل های RAR معیوب را تنها در چند ثانیه تعمیر کنید.

پویا د. بازدید : 50 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود Windows Server 2012 Data Center x64 RTM Volume - ویندوز سرور 2012
Windows Server 2012 یکی دیگر از سیستم عامل های مایکروسافت می باشد که برای سرور ها طراحی شده است و نسخه آمایشی سرور ویندوز 8 را در اختیار شما قرار می دهد و می تواند توسط مراکز اطلاعاتی بزرگ دنیا و یا حتی شرکت های کوچک، مورد استفاده قرار گیرد. Windows Server 2012 ویژگی های جدید و پیشرفته ای را در زمینه مجازی سازی، شبکه، ذخیره سازی، تجربه کاربر، محاسبات ابری، اتوماسیون و ... برای کاربران فراهم نموده است. به عبارت ساده تر Windows Server 2012 به شما کمک می کند تا امور مربوط به آی تی شرکت خود را بسیار آسان تر و در یک سطح کاملاً جدید به همراه کاهش هزینه ها، انجام دهید.
پویا د. بازدید : 35 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود Windows 8 Enterprise x86/x64 RTM Volume - ویندوز 8 نسخه نهایی
(91/5/16) تغییرات:

نسخه ی نهایی ویندوز 8 که پیش از انتشار رسمی، لو رفته است، بر روی سایت قرار گرفت! این نسخه هنوز فاقد کرک است ولی به صورت 30 روزه قابل استفاده است توجه داشته باشید به محض انتشار کرک ویندوز 8 نیز می توانید آن را از یور دانلود دریافت کنید!

نسخه نهایی ویندوز ۸ که قرار است در ۵ آبان ماه بصورت رسمی منتشر شود، تنها یک روز پس از ارائه آن به شرکای نرم‌افزاری مایکروسافت به بیرون درز کرد. مایکروسافت همواره نسخه نهایی سیستم‌عامل خود را پیش از انتشار عمومی در اختیار برخی از تولید کنندگان قرار می‌دهد و همیشه چند روز پس از ارائه این نسخه، شاهد انتشار غیر قانونی آن هستیم. حالا نسخه نهایی ویندوز ۸ نیز به بیرون درز کرده است.
اگر شما هم قصد دارید ۲ ماه و نیم قبل از انتشار نسخه نهایی ویندوز ۸ آن را دانلود و بر روی کامپیوتر خود نصب کنید، هم اکنون می توانید آن را از پی سی دانلود دریافت کنید.
ویندوز 8 با تمام نسخه های قبلی سیستم عامل ویندوز که طی 25 سال گذشته عرضه شده اند، متفاوت است. نسخه بعدی سیستم عامل ویندوز با انواع مختلف کامپیوترها کار می کند و به خوبی با ابزارهای مجهز به صفحه های لمسی سازگار می باشد. در ادامه با امکانات جدید این سیستم عامل بیشتر آشنا می شوید.

نسخه Enterprise کاملترین نسخه ویندوز 8 می باشد، شما در اینجا می توانید تفاوت نسخه های مختلف ویندزو 8 را دریابید.

پویا د. بازدید : 55 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود HDR Light Studio Pro v3.0 x86/x64 - نرم افزار اضافه کردن افکت HDR به طراحی های سه بعدی

نرم افزار HDR Light Studio Pro به هنرمندانی که در زمینه ی سه بعدی کار می کنند امکان می دهد که یک استودیو یا محیط مجازی(HDR) از نورها و افکت ها در اطراف Object ها و یا صحنه خود داشته باشند. HDR از کلمه های High  Dynamic Range گرفته شده است و مجموعه تکنیک هایی است که اجازه می دهد، محدوده ی وسیعی از سطوح روشنایی را در یک تصویر ذخیره کنید. با استفاده از این نرم افزار تأثیر Reflect و نور تصویر HDR را بر روی صحنه و یا Object خود داشته باشید. آرتیست های 3D و طراحان حرفه ای در سراسر جهان، HDR Light Studio را به دلیل قابلیت های بالای آن، به عنوان ابزار لایتینگ خود اتخاذ کرده اند، که از جمله این قابلیت ها می توان به صرفه جویی در زمان، بالا بردن کیفیت، فراهم کردن یک محیط خلاق و ... اشاره کرد.

پویا د. بازدید : 28 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود Hitman Contracts MacOSX - بازی مهیج هیت من برای مک

با آمدن سومین سری از Hitman ، این بازی توانست در مدت کمی بیش از چند میلیون نفر  طرفدار پیدا کند که به وسیله شرکت  IO Interactive توسعه پیدا کرد. در این بازی چندین عملیات کشتار ، اسلحه خانه های سرد و گرم و ... ارائه شده که به این بازی جزابیت خاصی را می دهد، در این بازی یک موتور گرافیکی جدید که در جزئیات خاص برای دیدن بهتر تصاویر به شما کمک میکند گذاشته شده است. 

تعداد صفحات : 35

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از کارکرد یور دانلود راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 273
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 149
  • بازدید ماه : 552
  • بازدید سال : 3,295
  • بازدید کلی : 20,494