loading...
همه ی برنامه های مورد شما در یور دانلود
پویا د. بازدید : 26 سه شنبه 01 خرداد 1403 نظرات (0)
دانلود Portable Offline Browser v6.3.3808 - نرم افزار دانلود کامل وب سایت و مرور آن به صورت آفلاین
Portable Offline Browser به شما کمک می کند تا محتوی یک وب سایت را به طور کامل دانلود نموده و در هارد دیسک خود ذخیره نمایید تا قادر باشید حتی بدون اتصال به اینترنت وب سایت دلخواه خود را مرور کنید. علاوه براین شما می توانید این نرم افزار را بر روی یک فلش مموری USB نصب نموده و آن را در سیستم های دیگر بدون نیاز به انجام تنظیمات مجدد، اجرا کنید. به عنوان مثال شما می توانید حتی هنگام سفر (و در هواپیما) که دسترسی شما به اینترنت محدود است به محتوی سایت مورد علاقه خود (که قبلاً آن را در حافظه کامپیوتر لپ تاپ خود ذخیره نموده اید) دسترسی داشته باشید. یکی از ویژگی های Portable Offline Browser امکان اجرای فایل های صوتی و تصویری موجود در سایت با بالاترین کیفیت و استفاده از آن ها است. شما می توانید وب سایت های دانلود شده را در رایانه های ویندوز، مکینتاش و لینوکس اجرا کنید.
پویا د. بازدید : 34 سه شنبه 01 خرداد 1403 نظرات (0)
دانلود Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 Integrated July 2012 - ویندوز 7 آلتیمیت، سرویس پک 1، همراه با جدیدترین آپدیت ها
ویندوز ۷  آخرین نسخه سیستم‌عامل از سری مایکروسافت ویندوز است که در تاریخ ۲۲ اکتبر سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شد. ویندوز ۷ برای استفاده در کامپیوترهای شخصی شامل انواع خانگی و اداری تولید شده‌است. این سیستم‌عامل هفتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۷ گذاشته‌اند.
آیتم‌های اضافه شده به کنترل پنل شامل: ClearType ،Display Color Calibration Wizard،Gadgets Recovery ،Troubleshooting ،Workspaces Center ،Location and Other Sensors ،Credential Manager ،Biometric Devices ،System Icons و Display می‌باشد. نام Windows Security Center به Windows Action Center تغییر یافته ‌است.
از ویژگی‌های این نسخه که بیشتر مورد توجه ‌است می‌توان به پشتیبانی از قابلیت چند لمسی، طراحی دوباره ویندوز شل، نوار وظیفه و یک سیستم شبکه خانگی به نام گروه خانگی نام برد، همچنین به نقل از مسئولان مایکروسافت، ویندوز ۷ نسخه ارتقا یافته و بهینه شده ویندوز ویستا می‌باشد.
پویا د. بازدید : 45 سه شنبه 01 خرداد 1403 نظرات (0)
دانلود فونت گوگل - A Google
شما کاربران گرامی شاهد فونت فارسی گوگل با فرمتTTF هستید که بیشتر در سیستم عامل اندروید به کار گرفته شده است. طراحان وب سایت و گرافیست های خلاق می توانند ازاین فونت زیبا در طراحی هنری و وب استفاده کنید.
پویا د. بازدید : 44 سه شنبه 01 خرداد 1403 نظرات (0)
http://sitedl.com/wp-content/uploads/2012/04/1322464530_nod32-offline-update8207.jpg

نود 32 یکی از آنتی ویروس های محبوب و پرطرفدار است. هم چنین این آنتی ویروس از قدرتی خوبی در زمینه شناسایی و پاکسازی ویروس ها، کرم ها، تروجان ها و ... دارد. از ویژگی هایی که این آنتی ویروس رو متمایز می کند، محیط ساده و کاربر پسند است. همانگونه که هر آنتی ویروس نیاز به آپدیت شدن برای شناسایی بهتر ویروس دارد این آنتی ویروس برای آپدیت باید به سایت خود وصل شده و آپدیت های مورد نیاز رو دانلود نماید اما از آنجایی که برای این کار نیاز به این است که آنتی ویروس شما قانونی باشد. اما اکثر کاربران ایرانی از نسخه دانلودی آن استفاده می کنند و برای آپدیت این آنتی ویروس از یوزرنیم و پسوورد هایی استفاده می کنند که در طی مدت دو یا سه روز از بین می روند. یکی از روش های دیگر آپدیت آنتی ویروس نود32 استفاده از آپدیت آفلاین این آنتی ویروس است. که در طی مدت های گذشته توسط اکثر سایت های ایرانی انتشار می یافت. اما مدتی است که شرکت نود 32 این سایت ها رو شناسایی و سایت هایی که در آن آپدیت آفلاین، کرک نود 32، یوزرنیم و پسوورد و هر چیزی که مربوط به نود بوده و از نظر آنها غیرقانونی است را بلاک می کرد. این سایت ها هم برای جلوگیری از بلاک تمامی این محتوا رو پاک کرده و دیگر اقدام به انتشار این آپدیت ها نمی کنند. اما ما امروز در مورال دانلود، آپدیت آفلاین و رایگان آنتی ویروس نود 32 رو تا تاریخ 7 مردادماه 1391 برای شما کاربران آماده کرده ایم. شما می توانید با مراجعه به ادامه مطلب و دانلود آپدیت از آنتی ویروس به روز خود لذت ببرید.
پویا د. بازدید : 26 سه شنبه 01 خرداد 1403 نظرات (0)
دانلود Mozilla Firefox v14.0.1 - نرم افزار مرورگر اینترنت فایرفاکس
Firefox محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.
پویا د. بازدید : 55 سه شنبه 01 خرداد 1403 نظرات (0)
دانلود KMPlayer v3.3.0.33 - نرم افزار پخش فایل های صوتی و تصویری
می دانید كه برای پخش فرمت های مختلف فایل های صوتی و تصویری همیشه یك مشكل وجود دارد و آن اینكه گاهی نرم افزار شما از فرمتی پشتیبانی نمی كند و یا اینكه نصبش فضای زیادی را اشغال می كند و بسیاری از مشكلات دیگر كه حتماً تا حالا با آنها برخورد داشته اید.
اما نرم افزار كوچك و قدرتمند و در عین حال رایگان KMPlayer می تواند بسیاری از فایل های صوتی و تصویری مانند VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, QuickTime و فرمت های دیگر را پخش كند.

تعداد صفحات : 35

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از کارکرد یور دانلود راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 273
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 100
  • بازدید ماه : 815
  • بازدید سال : 3,558
  • بازدید کلی : 20,757