loading...
همه ی برنامه های مورد شما در یور دانلود
پویا د. بازدید : 36 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود Zipper Lock Leather Collection - نرم افزار موبایل قفل صفحه نمایش

با نرم افزار Zipper Lock Leather Collection لاک اسکرین گوشی خود را متحول کنید! با استفاده از این نرم افزار قفل صفحه نمایش شما به شکل یک زیپ چرمی می شود که با باز کردن آن زیپ قفل گوشی شما باز می شود. این برنامه 7 نوع پوسته مختلف دارد.

پویا د. بازدید : 42 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود Mafia 2 - بازی مافیا 2

زمانی كه GTA III سبك Open-World را به صورت سه بعدی در آورد، Illusion Softworks سازنده Mafia با پیشروی در همین سبك،داستانی بسیار غنی خلق كرد و به جای تقلید مستقیم از GTA نوعی بازی داستانمحور ساخت كه طرفداران زیادی پیدا كرد. پس از هفت سال همان تیم قبلی اینبار با نام 2K Czech نسخه دوم Mafia را خلق كردند و باز هم دنیای سیاهگنگسترهای دهه 40 و 50 را به نمایش گذاشتند.

پویا د. بازدید : 24 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود 2 Prototype - بازی نمونه دوم

نسخه اول بازی Prototype عنوانی بسیار بلندپروازانه و برجسته در سبك Open-World بود. این بازی همراه با inFamous درسال 2009 ارزش های زیادی به این سبك اضافه كردند. هر چند Prototype ازمشكلات گرافیكی رنج می برد، ولی گیم پلی اعتیاد آور و فوق العاده سریع آنجذبه بسیاری داشت. پس از فروش عالی نسخه اول، شركت Radical Entertainmentدست به ساخت نسخه دوم از این بازی زده كه خوشبختانه با وقت زیادی كهActivision به آن ها داده، به نظر می رسد که با عنوان بسیار زیباتری نسبتبه قبل روبرو باشیم. در نسخه اول، ما در نقش الکس مرسر (Alex Mercer) قرارمی گرفتیم.

پویا د. بازدید : 29 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود Sib Icon Replacer v2.31 - نرم افزار تغییر آیکون های درون فایل های EXE و DLL

Sib Icon Replacer نرم افزاری است که می تواند آیکون های داخل فایل های اجرایی و dll به وجود آمده را تغییر دهد. این نرم افزار می تواند از فایل های اجرایی نرم افزار ها، آیکون ها را اضافه کرده، حذف کرده، استخراج کرده و یا تغییر نام دهد. Sib Icon Replacer یک نرم افزار  کوچک و در عین حال ابزاری کاملاً کاربردی می باشد که تمامی نیاز های شما در زمینه ی مدیریت آیکون را برآورده خواهد ساخت. رابط کاربری بصری این نرم افزار نیز به شما کمک خواهد کرد که به آسانی از آن استفاده نمایید. این نرم افزار قادر است بدون هیچ گونه تغییری در کد، آیکون ها را از کتابخانه های پویا (DLL) و فایل های اجرایی ویندوز استخراج کند و این بدان معناست که شما می توانید بدون خطر صدمه زدن به محتوای برنامه های کاربردی مهم و کتابخانه های اصلی، بر روی آن ها کار کنید. یکی از مهم ترین ویژگی های اجرا شده در نرم افزار Sib Icon Replacer پشتیبانی از فرمت آیکون ویستا می باشد. این سیستم عامل نسل جدیدی از آیکون ها را تولید می کند که بسیار بزرگتر و با کیفیت تر از دیگر آیکون های امروزه می باشد. این نرم افزار ملزومات بسیار اندکی برای نصب نیاز دارد و به راحتی می توانید این ابزار مفید را بر روی هر سیستمی راه اندازی نمایید.

پویا د. بازدید : 36 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود Indigo Rose Visual Patch v3.6.0.0 - نرم افزار ساخت پچ و آپدیت برنامه ها

نرم افزار Visual Patch یک ابزار توسعه یافته ی نرم افزاری برای ساخت پچ و آپدیت برنامه ها می باشد. این سازنده پچ باینری، استفاده از فشرده سازی داده DeltaMAX برای سریع تر کردن توسعه ی نرم افزار، یکپارچگی با نصب نرم افزار و ابزار های مدیریت پچ از فروشندگانی نظیر Installshield, Lumension, Patchlink, Shavlik, Indigo Rose و ...، را به طور برجسته نمایان ساخته است.
با استفاده از این ابزار پچ کردن برنامه ها که برای توسعه دهندگان نرم افزار و برنامه نویسان طراحی شده است، توزیع نرم افزار و سیستم گسترش پچ بهبود می یابد. Visual Patch الگوریتم های فشرده سازی و state-of- the-art binary differencing را نمایان می سازد و این کمک می کند که شما به کوچکتر شدن و بهتر شدن پچ های نرم افزار اطمینان داشته باشید.

پویا د. بازدید : 27 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود مراسم افتتاحیه المپیک 2012 لندن - London 2012 Olympic Opening Ceremony

بازی‌های المپیک به جشنوارهٔ ورزشی ای گفته می‌شود که به عقیده باستان‌شناسان و تاریخ‌نویسان در یونان باستان به انجام می‌رسید، و در اواخر قرن ۱۹ میلادی مجدداً احیا شد. در دوره باستان جشنها در ابتدا جنبه مذهبی داشته و برای ادای احترام به زئوس (پادشاه خدایان یونان) در صحن مربوط به او در المپیا برگزار می‌شد. در یونان باستان شرکت کنندگان متشکل از مردانی که ثروت و وقت کافی داشتند که به تمرین ورزشی بپردازند بودند. پس از احیا مسابقات در دوران مدرن، تا دهه هفتاد قرن بیستم میلادی شرکت کنندگان حتماً می‌بایست ورزشکاران غیر حرفه‌ای می‌بودند. ولی در طی دهه هشتاد قرن بیستم، درها به روی ورزشکاران حرفه‌ای هم باز شد.

پویا د. بازدید : 28 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود Angry Birds Space - بازی موبایل پرندگان خشمگین در فضا

(91/5/8) تغییرات:

جایگزین شدن نسخه جدید 1.2.2 برای سیستم عامل iOS و اندروید

پس از ربوده شدن تخم پرندگان توسط پنجه غول، پرندگان عصبانی آن را تا چاله دنبال کرده و ناگهان خود را در یک کهکشان جدید و عجیب غریب که توسط خوک های فضایی احاطه شده است در حالت شناور میبینند. خوشبختانه پرندگان عصبانی دارای قدرت فوق العاده ای در خود هستند و ...

پویا د. بازدید : 125 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود RED BULL X-FIGHTERS 2012 - بازی موبایل موتورسواری

اوج هیجان و مهارت در بازی RED BULL X-FIGHTERS 2012. در این بازی شما باید با انجام حرکات نمایشی و عبور از موانع مختلف جمعیت و داوران را تحت تاثیر خود قرار دهید تا امتیاز بیشتری کسب کنید.

تعداد صفحات : 35

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از کارکرد یور دانلود راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 273
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 205
  • بازدید ماه : 608
  • بازدید سال : 3,351
  • بازدید کلی : 20,550